Volnočasové cestování se vrátí a bude robustnější než kdy předtím. Zlatý věk cestovního ruchu přijde dříve, než si dokážeme představit.Postupem času budou státy lépe zvládat rizika pandemie, a spotřebitelé budou spokojenější s požadavky na bezpečnost cestování .
A jakmile budou k dispozici očkovací látky, pramínek cestovatelů se změní v nárůst. Zdroj Forbes
Mileniálové a cestovatelé s vyššími příjmy pravděpodobně povedou k odrazu cestovního průmyslu v roce 2021.
Pojišťovna Berkshire Hathaway Travel Protection (BHTP) sdílela klíčová zjištění ze svého 6 ročníku průzkumu cestovního pojištění. Analýza výsledků ukazuje, že mileniálové a cestující s vyššími příjmy jsou skupiny připravené vrátit se k cestování a vést zotavení cest do roku 2021.
Průzkumy cestovatelů
Průzkum stavu cestovního pojištění byl prováděn každý týden po dobu 10 týdnů, aby změřil budoucí očekávání nákupu cestovního pojištění, jakož i návyků a vnímání cestovatelů během pandemie. Mileniálové a cestující s vyššími příjmy hlásí, že plánují utratit více peněz na cestu do roku 2021 a pravděpodobněji budou cestovat, cestovat sólo a navštívit více mezinárodních destinací.
Mileniálové víc cestují
V posledních letech se mileniálové objevili jako generace, která nejvíce cestuje, následovali zralí (55 +) cestovatelé. Pandemie však dále rozšířila propast mezi mileniály a dalšími věkovými skupinami.
Miléniálové naznačili, že se drží svého cestovatelského snu, přičemž 38 % říká, že v roce 2021 podniknou mezinárodní výlet na seznamu přání. Naopak jen 16 % dospělých cestovatelů naznačilo, že udělají totéž.
Dospělí cestovatelé se místo toho rozhodnou zůstat blíž k domovu, upřednostňují domácí výlety a rodinné cestování.